Genel Yönetim Sistemimizin amacı kaynakların, personellerin koordinasyonunu sağlayarak, hizmetlerin etkili bir şekilde yerine getirilmesini bir bütünlük içinde sağlamak ve toplu yaşam alanlarındaki hizmet kalitesini yükseltip insanların memnuniyetini sağlamaktır.
Genel yönetim kapsamında site yönetimlerinin üzerindeki yükü hafifletmek amacıyla Muhasebe, Gider Paylaşımı, Aidat Takibi, Denetim, Satınalma, Sözleşme Yönetimi, Hukuk Hizmetleri, Personel Temini, Bina Sakinleri ile ilişkilerin düzenlenmesi ve yürütülmesi konularında hizmetler sunmaktayız.
Şeffaf Site Yönetim olarak karşılıklı güven ve saygı içerisinde yürüttüğümüz tüm bu hizmetlerin temel amacı müşterilerimizin refah içinde yaşamalarıdır. Müşteri portföyümüzün genişliği, onların memnuniyeti sonucu oluşmaktadır. Genel yönetim hizmetleri dışında tüm muhasebe işlemleri de tarafımızca yürütülmektedir.
Memnuniyet garantili olarak sunduğumuz hizmetlerin tamamı profesyonel personelimiz tarafından yürütülmektedir. Profesyonel yönetim anlayışımızda binada bulunan kiracı veya kat maliklerinin hepsinin tarafsız ve eşit bir şekilde yönetilmesi esastır. Tüm yönetim hizmetlerimizde “Kat Mülkiyeti Kanunu” temel alınmaktadır. Bilgi ve uzmanlık gerektiren tüm iş ve işlemlerin detaylı bir şekilde yürütülmesi hukuk danışmanlarımız tarafından denetlenmektedir. Olası uzlaşmazlıkların çözüme kavuşturulması için görev yapan hukuk danışmanlarımız her türlü anlaşmazlığın çözümünde yasalara dayanmaktadır.
Hayatınızı kolaylaştırmak ve paylaşmak için yürüttüğümüz birlikteliğin devamı için, toplam kalite felsefesini benimsiyoruz.